Urodzinowa – dla brata

Karteczki bożonarodzeniowe już wysłane, zatem można zająć się inną tematyką. Boże Narodzenie kojarzy mi się także z urodzinami. Mój najstarszy brat obchodzi wtedy swoje urodziny. W tym roku przypadają szczególne. Postanowiłam więc zrobić szczególną męską urodzinową karteczką. Wykorzystałam tekturki ze Scrapińca (niestety już ich nie ma). Kwiaty i liście wycięłam z żółtego zielonego papieru Namaste, dlatego karteczkę zgłaszam do zabawy Poszukiwany Fan papieru czerpanego – grudzień

Wykorzystałam wykrojniki: Rosy Owl – listki 5, Marianne Design wykrojniki-cyfry i Sizzix – Black Eyed Susan Marguerite.
A tak prezentuje się moja karteczka:
dla Zbyszka

Posted on 15 grudnia 2015, in kartki, męskie, papierowe kwiatki, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania. Bookmark the permalink. 6 Komentarzy.

  1. piękna jest ta Twoja karteczka dla brata ,no i oczywiście cudnie prezentują się na niej kwiatki 🙂

  2. Piękna męska karteczka,
    A kwiatki są cudne 🙂

    • Dziękuję Ci Elu. A kwiatki, to w dużej mierze zasługa wykrojnika, który dzięki pomocy Oniki udało mi się zdobyć (niestety nie ma ich już w ofercie firmy)

  3. I kartka piękna, i kwiatki.

Skomentuj

