Ostatnie tegoroczne kartki bożonarodzeniowe

To już ostatnie karteczki bożonarodzeniowe. Z pewnością nie wszyscy moi znajomi je otrzymają, ale moje moce przerobowe (i nie tylko) są ograniczone. Wykorzystałam wykrojniki: Marianne design – Craftables Scandinavian House CR1217 i Craftables – ramka okrągła i kwiat, Cheery Lynn – Lace Corner Deco B162 koronkowe narożniki, Joy! – 6002/2021 WINTER WISHES – Border ŚNIEŻYNKI, Craft& tuo – Fir Twig CW013, Cottage Cutz – Aniołek klęczący – Christmas Angel (4×4), Nellie’s Choice – Frame Die Oval-4 MFD047 koronkowe ramki,
BN 2015 (49)BN 2015 (54)  BN 2015 (47)BN 2015 (51)BN 2015 (50)BN 2015 (48)BN 2015 (53)BN 2015 (52)BN 2015 (55)

 

Posted on 14 grudnia 2015, in bożonarodzeniowe, kartki, scrapbooking. Bookmark the permalink. 8 Komentarzy.

  1. piękne kartki Danusiu i do tego jeszcze taka ilość ,nic tylko podziwiać 🙂

  2. Świetne!
    Bardzo podoba mi się twój sposób na wykorzystanie gwiazdkowego wykrojnika. Ja miałam z nim problem, bo mi ten pasek przeszkadzał, a nie wpadłam na to, że przecież można go zakryć! Kradnę pomysł 🙂 i uciekam!

    • Rzeczywiście Aniu, ja również uważam, ze pasek w tym borderze jest odrobiną za szeroki. Cieszę się, że mogłam Cię zainspirować do tego, jak go ukryć 🙂

  3. Piękne karteczki

  4. Piękne są, zwłaszcza ta ostatnia, z domkiem.

Skomentuj

