Urodzinowe dla facetów w czerni

Nie ukrywam, że wśród moich znajomych jest sporo „facetów w czerni” i że męskie karteczki są dla mnie trudnym tematem, a dla księży to już prawdziwe wyzwanie. Trzech z moich znajomych obchodzi urodziny w grudniu. To dla nich te karteczki. Są w podobnym stylu, ale nie takie same. Podczas pracy nad nimi postanowiłam wykorzystać moje najnowsze wykrojniki: Rosy Owl – listki 5, Pasek – tło falbanka, Pasek – Moc życzeń, Memory Box – Distressed Windham Collage 30041 ażury, Prima – Parisian lace i Koronka 572792, Sizzix – Black Eyed Susan Marguerite, Crafty Ann Flourish14. Kwiatki i listki wykonałam z ulubionego papier czerpanego Namaste: żółty, i  zielony.
dla grudniowych facetów w czerni (1) dla grudniowych facetów w czerni (2) dla grudniowych facetów w czerni
Karteczki zgłaszam do zabawyPoszukiwany Fan papieru czerpanego – grudzień

Posted on 13 grudnia 2015, in dla kapłanów i zakonnic, kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, urodzinowe. Bookmark the permalink. 10 komentarzy.

  1. ale cudowne ,ależ mnie zawstydzasz swą różnorodnością ,jestem pod wielkim wrażeniem Twoich prac 🙂

    • Z tym zawstydzaniem Reniu to przesadzasz Reniu, przecież tworzysz prace, na które masz nabywców – gdyby nie były piękne nie miałabyś zamówień 🙂 Co do mnie, to znasz mnie już długo i wiesz, że nie lubię monotonii i ciągle szukam nowych rozwiązań i pomysłów 🙂

  2. Danusiu, Każda karteczka jest pełna uroku. Piękna jak zwykle kompozycja i wykonanie

  3. Danusiu, cudne kartki. Ja też mam sporo znajomych, z którymi pracuję- w sukienkach i odwieczny problem co zrobić…Pozdrawiam

  4. Piękne są i w sam raz dla facetów w czerni.

  5. mysle ze faceci beda zadowoleni 🙂 Dziekujemy za udział w wyzwaniu fana Namaste

Skomentuj

