Bożonarodzeniowa 2w1

Zrobiłam nową karteczkę bożonarodzeniową, taką 2w1 czyli kartę w formie kieszonki, która sama może pełnić rolę kartki i wkładkę do niej – w formie obrazka wyszytego krzyżykami (z tyłu są życzenia). Obrazek wyszyłam jedwabną nitką na najdrobniejszej kanwie jaką udało mi się znaleźć. Ma wymiary 10 cm x 11,5 cm . Do wykonania karteczki wykorzystałam wykrojniki: SPELLBINDERS – Gold Nestabilities – Elements, Cheery Lynn Anastasia Border, Craft&yue – Holly leaves i Fir Twig, Sizzix Bigz – Tattered Poinsettia,  Joy – śnieżynka 6002-2020, Rosy Owl – pasek – tło falbanka.
BN dla xMN - 2015 BN dla xMN - 2015 (1)
BN dla xMN - 2015 (2)

Kartkę zgłaszam na wyzwanie:
– „Bożonarodzeniowa kartka świąteczna” na blogu Dream Craft
Aktualne wyzwanie

Posted on 12 grudnia 2015, in bożonarodzeniowe, inne techniki, kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, wyzwania. Bookmark the permalink. 13 komentarzy.

  1. dzisiaj skromny komentarz ,bo brak mi słów – CUDO 🙂

  2. mnie taż zamurowało

  3. przecudna jest 🙂
    Czy to jest kanwa 20 ct?, a możesz podzielić się wzorkiem?
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  4. Przecudna. Nie mogę się napatrzeć. Pozdrawiam.

  5. Śliczna kartka 🙂
    Pozdrawiam ciepło.

  6. Karteczka jest przecudna,na pewno będzie miłym zaskoczeniem dla obdarowanego 🙂
    Serdeczności przesyłam 🙂

  7. Dziękuję wszystkim za tak pozytywny odbiór tej karteczki. Przyznają, że przeznaczona jest dla osoby, która jest szczególną dla naszej rodziny.

  8. Cudowne kartki 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu Dream Craft 🙂

  9. Piękny haft i piękna kartka.

  10. Piękna ta kartka świąteczna z wkładką ślicznie wyszytą 🙂 pozdrawiam

Skomentuj

