Moja bałwankowa rodzinka

Zrobiłam moje pierwsze bałwanki ze skarpetki. Wykorzystałam ten kursik: http://zrobtosam.zabawkowicz.pl/article/5630,balwanek-ze-skarpetki.html . Nie byłabym sobą, gdybym nie zmieniła czegoś w ich wykonaniu. W tutku odcięta jest stopa z której robi się czapkę, a ja odcięłam część ze ściągaczem i to właśnie z niej mają swoje nakrycie mojej bałwanki (poza jednym). Moi śnieżni panowie wypełnieni są kaszą gryczaną i jaglaną. Można też użyć ryżu. Szaliki i czapki zrobiłam z filcu i polaru. Zresztą każdy może ubrać swojego bałwana jak chce. Zachęcam do tworzenia takich zimowo-świątecznych zabawek, bo to fajny pomysł na bożonarodzeniowy prezent.  A wykonanie jest szalenie proste i zajmuje raptem kilka minut 🙂 Ja wkrótce pokażę następne.
bałwanki bałwanki (1) bałwanki (3) bałwanki (2)

Posted on 10 Grudzień 2015, in bożonarodzeniowe, inne techniki. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. ale słodziaki zrobiłaś ,widziałam już kurs jakiś czas temu ,nawet do inspiracji go dałam ,choć robić ich nie mam w planie – wolę Twoje oglądać hi hi 🙂

  2. Co za wspaniała armia. Ten pomysł byłby bardzo potrzebny na kiermasz charytatywny w 2015 roku.Musieliśmy wysłać na zimowisko 2 dzieciaków, a na to trzeba troche grosza. Ciężko było uzbierać. Teraz dzieki Tobie będę miała nowy pomysł i cos nowego do wystawienia. Serdecznie dziekuję. Kiedyś pisałam z Tobą na GG i chyba u Maranciaków.Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego co najlepsze. – Joana

Skomentuj

