Z margerytkami

Dzisiaj chciałam pokazać karteczkę, w której wykorzystałam moje stokrotki – margerytki. Kwiatki wykonałam z papieru czerpanego Namaste: biały i zielony.
z margarytką
Kartkę zgłaszam go do zabawy „Poszukiwany FAN papieru czerpanego”

ddf (1)
Wykorzystałam wykrojniki: Crafty Ann – Flourish14, Cheery Lynn Daisy Strip, Rosy Owl – Pasek Moc Życzeń oraz nowy nabytek: Memory Box – Distressed Windham Collage 30041 ażury.
A teraz zdradzę Wam małą tajemnicę – jak zrobiłam środki moich kwiatków. Być może komuś się przyda. Po sklejeniu dwóch kwiatków stokrotki, na środek nakleiłam białą półperełkę. Posmarowałam ją całą Magickiem i na klej nasypałam drobniutko pocięty żółty kordonek. „Na żywo” wygląda to jak puszek, czy welur.
z margarytką (1)

Posted on 26 Listopad 2015, in kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 12 komentarzy.

  1. bardzo ładna kartka ,kwiatki śliczne ,a o środeczki miałam się dopytywać ,ale mnie uprzedziłaś hi hi 🙂

  2. Kwiatki jak żywe a wykrojnik ażurek pięknie sie prezentuje – super nabytek

  3. Śliczna! Środeczki robię tak samo 😉

  4. Przepiękne kwiaty, jak prawdziwe 🙂

  5. Kartka piękna. Fajny pomysł na środeczki kwiatów.

  6. O bardzo pomysłowe 🙂 a karteczka boska!

Skomentuj

