Mój prywatny świąteczny las

Przez kilka kolejnych dni robiłam choinki z kordonka. Chcę teraz pokazać ich zdjęcia – wyszło ich sporo. Niestety nie wszystkie są najlepsze, ale chciałam wykorzystać, że na podwórku było w miarę jasno. Większość ozdób jest błyszcząca, dlatego na zdjęciach mają różny kolor. A teraz sesja
Tak wygląda pierwsza, taki mój prototyp. Choinki można wykorzystać też jako świeczniki 🙂
choinka - prototyp-horz
A to cały mój lasek
choinki 2015
I pojedyncze choinki: do wyboru i koloru 🙂
choinki 2015 (1)choinki 2015 (2)choinki 2015 (4)choinki 2015 (3)   choinki 2015 (5) choinki 2015 (7)choinki 2015 (6)choinki 2015 (8) choinki 2015 (9)

Posted on 24 listopada 2015, in bożonarodzeniowe, inne techniki. Bookmark the permalink. 10 komentarzy.

  1. ja się zastanawiam kiedy Ty to wszystko robisz – choinki cudowne ,też bym taki las chciała 🙂

  2. Śliczne wszystkie! Może z dzieciakami się też pobawię i zrobię takie 🙂

  3. Wspaniałe 🙂 Może jakiś kursik?

    • Miło mi Marto, że mój lasek przypadł Ci do gustu 🙂 Kursu robić nie będę, bo jest ich naprawdę sporo w Internecie. wystarczy wpisać hasło: choinka ze sznurka, choinka z nici, choinka z kordonka itp

  4. Jak mi się podobają takie choinki, zwłaszcza podświetlone od wewnątrz, tylko nie mogę się zmobilizować, żeby taką zrobić.

    • Miło mi, ze choinki przypadły Ci do gustu. Robi się je naprawdę prosto i nie potrzeba do tego wiele materiału ani czasu. Jednak motywację musisz znaleźć sama 😉

Skomentuj

