Nieco magii Świąt

Chciałam Wam dzisiaj pokazać recyklingowe świeczniki. Zrobiłam je ze szklanych opakowań po małej Nutelli. Słoiczki były nieco zniszczone przez mycie w zmywarce, dlatego pomalowałam je białą pastą strukturalną. Nakleiłam złotą lamówkę i poinsecje z materiału (też z odzysku), kilka gałązek i liści ostrokrzewu, które wycięłam z papieru czerpanego. Muszę przyznać, że efekt przeszedł moje oczekiwania. Niestety z powodu pochmurnej pogody zdjęcia wyszły niezbyt wyraźnie. Mam jednak nadzieję, że ostrzeżecie w nich tę ukrytą magię Świąt. Chciałam, by zdjęcia ukazywały świeczniki bez zapalonych świeczek, porównanie – zapalonego świecznik i wygaszony, no i palące się oba światełka.
świeczniki BN 2015 świeczniki BN 2015 (1) świeczniki BN 2015 (2)świeczniki BN 2015 (6)świeczniki BN 2015 (7) świeczniki BN 2015 (8)  świeczniki BN 2015 (3) świeczniki BN 2015 (4) świeczniki BN 2015 (5)
Dzisiaj dotarła też do mnie nagroda ze sklepu Scrapek.pl. Zobaczcie jakie cuda do mnie dostałam: zestaw papierów świątecznych „Silente Nigcht” oraz ogromna ilość bożonarodzeniowych tekturek Anemone. Ależ się cieszę!!!

nagroda ze scrapek.plnagroda ze scrapek.pl (2)nagroda ze scrapek.pl (1)

Posted on 19 listopada 2015, in bożonarodzeniowe, świeczniki. Bookmark the permalink. 6 Komentarzy.

  1. dużo by pisać ,ale tak w skrócie – lampioniki superowe ,eleganckie ,delikatne 🙂 a nagroda ? to po prostu brak mi słów – szok – gratuluję jeszcze raz 🙂

  2. Świeczniki pięknie się prezentują,wszystko co robisz,robisz ślicznie 🙂
    Gratuluję wygranej,jest w pełni zasłużona,na pewno już masz pomysł jak wykorzystać te śliczności 🙂

  3. Świeczniki są urocze.
    Gratuluję nagrody. 🙂
    Pozdrawiam ciepło.

Skomentuj

