Znowu się chwalę :-)

Pamiętacie tę karteczkę?
BN 2015 (39)
Miło mi poinformować Was, że wygrała ona wyzwanie na blogu wyzwaniowym – It’s just fun – „Nietypowy kształt”. Nawet nie wiecie jak się cieszę

Posted on 18 listopada 2015, in moje małe sukcesy, scrapbooking, wyzwania. Bookmark the permalink. 4 komentarze.

  1. gratuluję Danusiu – fajnie ,że są ludzie ,którzy doceniają to co robimy 🙂

    • Dziękuję Reniu ❤ Masz rację – fajnie wiedzieć, że to co robimy, podoba się też innym. Chociaż szczerze powiedziawszy mam spory dystans do mojej "twórczości" i rzadko kiedy bywam zadowolona z tego, co udaje mi się stworzyć – zawsze mam wrażenie, ze mogłam to zrobić lepiej.

  2. Gratuluję z całego serca Danusiu, bo naprawdę wygrana zasłużona 🙂
    A co do tego co napisałaś powyżej to ja też tak mam 🙂

Skomentuj

