Z poinsecjami i grafikami

Dzisiaj chciałam pokazać trzy bożonarodzeniowe karteczki, w których wykorzystałam najnowsze poinsecje oraz grafiki znalezione w Internecie.
BN 2015 (41) BN 2015 (42)
BN 2015 (43)
Do przyozdobienia wykorzystałam wykrojniki: Craft&yue – Holly leaves i Fir TwigMemory Box – Grove Branch 98311 gałązka, Cheery Lynn Designs – B148 HOLLY FLOURISH / GAŁĄZKA OSTROKRZEWU, Spellbinders – Fleur de Lis Squares-4szt, Marianne Design – ramka owalna+kwiat CR1204, SPELLBINDERS  Radiant Rectangles, Sizzix Bigz – Tattered Poinsettia 658261.
Kwiatki i listki wykonane są papieru czerpanego Namaste: białyczerwony i zielony.
Kartki zgłaszam go do zabawy „Poszukiwany FAN papieru czerpanego”

ddf (1)


Posted on 15 listopada 2015, in bożonarodzeniowe, kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, wyzwania. Bookmark the permalink. 10 Komentarzy.

  1. każda inna i każda śliczna ,nie ukrywam iż wiedziałam ,że takie będą 🙂

  2. ta niebieska z Maryjką skradła moje serce

  3. Reniu, Elu, Renatko – dziękuję za sympatyczne komentarze – miło mi, że spodobały się Wam te karteczki 🙂

  4. Co jedna to piękniejsza 🙂

  5. Patrzę i patrzę. I nie umiem wybrać spośród tych trzech, która piękniejsza. Wszystkie tak samo sliczne.

  6. Danusiu, piękne są twoje karteczki

Dodaj komentarz