Nowe kwiatki

Trochę odpoczęłam sobie od robienia kartek, co nie znaczy, że nic nie robiłam. Przez ostatnie dwa dni posklejałam kilka poinsecji i biało-różowych kwiatków. Do ich zrobienia użyłam białego, czerwonego i zielonego papieru czerpanego Namaste. Kwiatki wycinałam wykrojnikami: Spellbinders – Rose Creations, Joy! Crafts – Kwiaty 6002-0160,Sizzix Bigz – Tattered Poinsettia 658261, Cheery Lynn Daisy Strip, Olba – 101391. Mam nadzieję, że już wkrótce będziecie mogli zobaczyć je na moich pracach 🙂
gwiazda betlejemska gwiazda betlejemska (1) gwiazda betlejemska (2)
różne biało - różowe różne biało - różowe (1) różne biało - różowe (2) różne biało - różowe (3)różne biało - różowe (4)

Posted on 14 listopada 2015, in papierowe kwiatki, scrapbooking. Bookmark the permalink. 11 Komentarzy.

  1. po prostu cudowne

  2. cudowne kwiaty 🙂

  3. śliczne ,zwłaszcza gwiazdy są rewelacyjne

  4. Przecudnej urody kwiatuszki!

  5. rewelka Danusiu.
    PS. Gdybyś spotkała gdzieś ten wykrojnikczek z sową, o który niedawno Cię pytałam, daj znać. Nie ma go nigdzie w naszych sklepach. Żaden tez nie chce sprowadzić, choć w zagranicznych jest-już kiedyś coś kupiłam w Hopmarcie to czekałam 5 miesięcy na przesyłkę, więc teraz nie chce znów ryzykować

  6. Ależ cudne kwiatuszki Ci zakwitły :))

  7. Oj, jak mi się serce raduje, widząc tyla tak wspaniałych wpisów 🙂 Dziękuję Wam kobietki ❤

Skomentuj

