Szklany świecznik w niebieskim motywem

Zrobiłam świecznik ze słoiczka po po dżemie 😉 A że przeznaczony był dla osoby, która lubi niebieski kolor, wykorzystałam niebieskie kwiatki Primy –Athena – Blue Belle (niestety, to ostanie jakie miałam). Świecznik bardzo się spodobał i stoi na honorowym miejscu 🙂
świecznik w kwiatki świecznik w kwiatki (1) świecznik w kwiatki (2)
Do przyozdobienia słoiczka wykorzystałam zielony. papier czerpany ze sklepu Namaste, zatem zgłaszam go do zabawy „Poszukiwany FAN papieru czerpanego”

ddf (1)

Posted on 11 listopada 2015, in inne techniki, wyzwania. Bookmark the permalink. 6 komentarzy.

  1. wcale się nie dziwię ,bo u mnie by też na honorowym stał 🙂

  2. Piękny świecznik 🙂
    Super pomysł.
    Pozdrawiam ciepło.

  3. Super pomysł! Rewelacyjny efekt!

Skomentuj

