Pudełko na świeczki

Mała przerwa od bożonarodzeniowych karteczek. Tym razem postanowiłam zrobić pudełko na świeczki.
bordowe pudełko na świeczkibordowe pudełko na świeczki (1) bordowe pudełko na świeczki (3)  bordowe pudełko na świeczki (2) bordowe pudełko na świeczki (4)

Kwiatek wykonałam z czerwonego papieru czerpanego Namaste. Pudełko zgłaszam go do zabawy „Poszukiwany FAN papieru czerpanego”

ddf (1)

Posted on 6 listopada 2015, in papierowe kwiatki, pudełka różne, scrapbooking, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 4 komentarze.

  1. podoba mi się ,jest prostsze niż to co robiłam wcześniej i pewnie będę w styczniu robiła dla córki koleżanki ,ale to Cię chyba nie dziwi prawda ? 🙂

  2. cudne jest i bardzo mi się podoba (ale to chyba wiesz, prawda?).
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

Skomentuj

