Rozkładana gwiazdka

Zrobiłam koleją bożonarodzeniową karteczkę. Tym razem w formie rozkładanej gwiazdki. Szablon znalazłam na blogu Rapokivi
BN 2015 (33) - gwiazdka BN 2015 (33) - gwiazdka' BN 2015 (33) - gwiazdka''BN 2015 (33) - gwiazdka'''

Karteczkę zgłaszam na wyzwanie Białe kruczki – Kartka w nietypowym kształcie
Wyzwanie7'
oraz do zabawy na blogu Namaste – Fan papieru czerpanego – październik wykorzystałam biały i zielony papier czerpany.
ddf (1)

Posted on 26 Październik 2015, in bożonarodzeniowe, kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, wyzwania. Bookmark the permalink. 20 komentarzy.

  1. kolejny fajny kształt kartki – podoba mi się 🙂

  2. Świetna! A czy ona jest jakoś spięte, nie rozkłada się?

  3. No u Ciebie jak zawsze same wspaniałości 🙂

  4. Bardzo mi się podoba,jest taka nietypowa 🙂

  5. Wooow! Wygląda fantastycznie !

  6. Bardzo ciekawy pomysł 🙂 i wykonanie fantastyczne 🙂

  7. super pomysł! dziękuję za udział w wyzwaniu Białych Kruczków!

  8. wow, ale odjazd 🙂 dziekujemy za zabawe z Namaste 🙂

Skomentuj

