Kolejne kartki bożonarodzeniowe

Mam nadzieję, że nie przynudzam, pokazując kolejne z moich bożonarodzeniowych kartek, ale każdego roku mam ich trochę do zrobienia i żeby zdążyć, muszę wcześnie zaczynać je robić.
BN 2015 (28) BN 2015 (27)

Posted on 24 Październik 2015, in bożonarodzeniowe, kartki, scrapbooking. Bookmark the permalink. 10 komentarzy.

  1. jeżeli chodzi o mnie ,to możesz przynudzać – kartki superowe 🙂

  2. Piękne, zwłaszcza ta druga 🙂 Pozdrawiam

  3. twoje kartki można podziwiać bez końca:)

  4. Danusiu karteczki są cudne,mogę patrzeć na nie godzinami 🙂

  5. Danusiu Twoje karteczki są piękne. Po prostu masz swój wytworny styl. Z przyjemnością można się gapić i gapić na Twoje cuda.
    Buziaki

    • Dziękuję Ci Basiu za tak miłe słowa. Cieszę się, że mnie tutaj odwiedziłaś. Ja z równą przyjemnością oglądam i podziwiam Twoje hafciki i z niecierpliwością czekam na kolejne. Pozdrawiam serdecznie 🙂

Skomentuj

