Bożonarodzeniowe z grafiką

Na dzisiejszych karteczkach króluje piękna grafika Żanety oraz grafika 3D z arkusza, który dostałam od mojej koleżanki Eli. Tej ostatniej grafiki nie naklejałam na kosteczki dystansujące, gdyż zależało mi na minimalnym efekcie 3D. Poza tym do przyozdobienia wykorzystałam wykrojniki: Craft&yue – Holly leaves , Spellbinders – Shapeabilities – Fall Foliage i Nestabilities – Decorative Elements, Marianne Design – Poinsettia, Crafty Ann – Brick Lattice, Leane Creatief – ostrokrzew i gałązki jodłowe, Memory Box – Okno gotyckie małe.

BN 2015 (25) BN 2015 (24)

Pierwszą karteczkę zgłaszam na wyzwanie na blogu Artimeno: „Z murkiem w tle”
ramka mała!!!

Z wykorzystanych przeze mnie wykrojników w sklepie można kupić: Craft&yue – Holly leaves/ostrokrzew.
Obie karteczki zgłaszam do zabawy na blogu Namaste – Fan papieru czerpanego – październik – wykorzystałam biały i zielony papier czerpany.
ddf (1)

Posted on 23 października 2015, in bożonarodzeniowe, kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, wyzwania. Bookmark the permalink. 6 komentarzy.

  1. kartki jak zwykle piękne 🙂

  2. dziekujemy za zabawe z Namaste 🙂 powodzenia 🙂

Skomentuj

