Kolejna z turkusem w tle

Na blogu Craftowy ogródek ogłoszone zostało kolejne wyzwanie: Październikowy moodboard z CO
baner 5.10
Tak wygląda moodboard
moodboard co
W swojej kartce wykorzystałam następujące jego elementy:
– różową dalię
– zrobiłam ją z białego papieru czerpanego barwionego różowym tuszem
– turkusowy/niebieski kolor
– tło również z papieru czerpanego
– szare deseczki
– u mnie jeden z elementów tła
– biały ażur koszyczka
– u mnie ażurowa papierowa koronka
z dalią
W pracy wykorzystałam papiery ze sklepu Namaste: zielony, biały, niebieski, dlatego zgłaszam karteczkę również do zabawy na blogu Namaste – Fan papieru czerpanego – październik
ddf (1)
Do wykonania karteczki wykorzystałam wykrojniki: Memory Box – Chloe stem, Spellbinders – Delicate asters, Crafty Ann – Flourish14, Impression Obsession – Spiral Flowers Dies, Joy!Crafts – Stokrotki zwijane 6002/0385, Memory Box – Grove Branch 98311 gałązka, Poppy Stamps – gałązka – pnącze 956,  Marianne Design Ramka/Zawijasy, Rosy Owl – Pasek Moc Życzeń

 

Posted on 14 Październik 2015, in kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. piękna kartka Danusiu 🙂

  2. Cudna kartka- dalia wygląda jakby była zerwana prosto z ogródka

  3. ale super kwiat 🙂 dziekujemy za zabawe z Namaste 🙂

Skomentuj

