Bożonarodzeniowa zabawa z czterema kolorami

Chciałam Wam dzisiaj pokazać bliźniacze karteczki bożonarodzeniowe. Różnią się tylko kolorami, które i tak ograniczyłam w każdej z nich do dwóch. Cała karteczka została wykonana za pomocą wykrojnika Creative Expressions – Christmas Scene CED3025 scenka bożonarodzeniowa
BN 2015 (14) BN 2015 (17) BN 2015 (15) BN 2015 (16)
Chwalę się – moja karteczka po raz trzeci zdobyła wyróżnienie TOP 3 na blogu Namaste – Fan papieru czerpanego – wrzesień
11

Posted on 6 października 2015, in bożonarodzeniowe, kartki, moje małe sukcesy, scrapbooking. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. Śliczne wszystkie, choć te w niebieskiej kolorystyce bardziej do mnie przemawiają 🙂

  2. to tak jak do mnie Agnieszko ,zdecydowanie wolę niebieskie hi hi 🙂

  3. Śliczne wszystkie, choć mnie – w przeciwieństwie do poprzedniczek – bardziej podobają się czerwone 🙂
    Danusiu serdecznie gratuluję kolejnego wyróżnienia, bo w pełni zasłużone.

Skomentuj

