W bieli i granacie

Dzisiaj chciałam pokazać 4 kolejne bożonarodzeniowe karteczki. Są skromne, a ich głównym walorem jest połączenie kolorów: bieli i granatu. Robiąc je zainspirowałam się rozwiązaniem, które wykorzystała moja koleżanka Lonia. W karteczkach wykorzystałam wykrojniki: Leane Creatief – lea’bilities choinki z domkiem + gwiazdy oraz Choinki i gwiazdki- Scenery Trees, Rosy Owl – Wesołych Świąt oraz Wesołych i Radosnych Świąt, Memory Box –  Star of wonder.
BN 2015 (6) BN 2015 (7) BN 2015 (8) BN 2015 (9)

Posted on 2 października 2015, in bożonarodzeniowe, kartki, scrapbooking. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. ale zaszalałaś ,proste ale jak cudownie wyglądają ,już zapisałam ,będą podobne na mur beton 🙂

  2. ZJAWISKOWE ,CIEKAWE I NIBY PROSTE A WOW -CUNDE TAKIE LUBIE -POZDRAWIAMY

  3. Prostota i elegancja – śliczne są – taki minimalizm lubię najbardziej.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  4. Piękne są i bardzo nastrojowe – zwłaszcza te na ciemnym tle mi się podobają.

Skomentuj

