Urodzinowe deseczki

Wreszcie zdecydowałam się na pocięcie ślicznego papieru Colorfil meadow z Galerii Papieru. Te deseczki są jednym z moich ulubionych motywów. Postanowiłam zrobić urodzinową karteczkę właśnie z takim tłem. Wykorzystałam wykrojniki: Crafty Ann Flourish14, Leane Creatief – Kwiat jabłoni, Marianne Design – gałązka 2 [LR0151],Marianne Design – ramka swirls (zawijasek), Cheery Lynn – French Pastry Doily DL102 serwetka, Crafts-too Labels1 CT22805. Napis, to tekturka z Crafty Moly.

wg mapki
Pracę zgłaszam na wyzwanie z mapką na blogu Paper Passion
wyzwa

oraz do zabawy na blogu sklepu Namaste : Poszukiwany fan papieru czerpanego – wrzesień, ponieważ kwiatki i listki wykonałam z papieru czerpanego Namaste: zielonego i białego (barwiłam go mgiełką).
fan lipiec-sierpień

Posted on 27 września 2015, in kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 18 Komentarzy.

  1. fajna kartka ,fajne deseczki i super kwiatuszki cudownie tuszowane 🙂

  2. Prześliczna kartka, niezwykle delikatna z pięknymi kwiatami, dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu PaperPassion, AnetaA DT PaperPassion

  3. Deseczki na kartce są super 🙂 też ostatnio zamówiłam kilka papierów które imitują takie deseczki, panele :3

  4. Deski to mój ulubiony motyw. Ładnie połączyłaś te deseczki z uroczymi kwiatkami. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion i zapewniam, że w naszym sklepie dostaniesz równie ładne papiery z motywem desek.

  5. Piękna, elegancka karteczka:) Dziękujemy za wspólną zabawę z Namaste:)Pozdrawiam:)

  6. Fajnie Ci wyszła ta karteczka. Urocze kwiatki na surowych dechach- super:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion i życzę powodzenia:)

  7. Piękna karteczka, cudne kwiaty, ładnie odwzorowana mapka!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion, powodzenia 🙂

  8. Potrzebowałam kiedyś takich deseczek na drewnianą rocznicę ślubu i znaleźć nie mogłam. Kartka piękna.

Skomentuj

