W kwiatach dla młodej damy

Dzisiaj chciałam pokazać najnowszą karteczkę, którą zrobiłam dla mojej chrześniaczki. Wykorzystałam w niej przepiękną grafikę Żanety. Kartkę przyozdobiłam mnóstwem zielonych listków i kwiatkami, które pochodzą z mojej manufaktury. Zrobiłam je z papieru czerpanego ze sklepu Namaste (zielonego i żółtego  – zabarwiłam go mgiełką). Do wykonania karteczki wykorzystałam wykrojniki: Cheery Lynn – French Pastry Doily DL102 serwetka, Spellbinders – Rose Creations, Memory Box: Botanical Stem (gałązka), Poppy Stamps – gałązka – pnącze 956, Rosy Owl – pasek Moc Życzeń.
monika - urodzinowa

Karteczkę zgłaszam do zabawy na blogu sklepu Namaste: Poszukiwany fan papieru czerpanego – wrzesień
fan lipiec-sierpień
oraz na 35 wezwanie blogu sklepu Namaste: Póki liście są zielone
35wyzwanie2

Posted on 26 Wrzesień 2015, in kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 16 komentarzy.

  1. pięknie skomponowana kartka ,z cudownymi kwiatkami ,które mi niestety tak pięknie nie wychodzą 🙂

    • Reniu – cieszę się, ze moje róże tak Ci się podobają, ale przesadzasz z oceną swoich umiejętności. Twoje kwiatki są zachwycające, a gnieciuszki, to prawdziwe mistrzostwo 🙂

  2. Świetna karteczka Danusiu, a różyczki są zachwycające.
    Powodzenia w wyzwaniach życzę 🙂

  3. Danusiu dawno mnie u Ciebie nie było,więc chwalę hurtem wszystkie Twoje prace,są śliczne no i kwiatuszki które robisz swoimi własnymi rączkami, cudowne są !!!
    Pozdrawiam 🙂

  4. Kolejna rewelacyjna kartka 🙂 ale szybko Ci idą 🙂 normalnie motorek masz w rączkach

  5. Rewelacja-kwiatki cudowne

  6. Piękna!!!!!!Dziękujemy za wspólną zabawę z Namaste:)Pozdrawiam:)

  7. Bardzo elegancka i z piękną grafiką.

Skomentuj

