A mnie jest szkoda lata, czyli zielone motyle

Mamy już jesień, a … „mnie jest szkoda lata”, dlatego chciałam Wam pokazać 2 skromne karteczki, w których wykorzystałam roślinne stempelki i wykrojnik Memory Box – Lunette Butterfly 98745 motyl
zielony motyl zielony motyl (1)

Posted on 24 września 2015, in kartki, scrapbooking, z okazji. Bookmark the permalink. 8 Komentarzy.

  1. mnie też szkoda lata .. dobrze ,że mogę takie fajowe motylkowe karteczki podziwiać 🙂

  2. wspaniały pomysł z tymi motyklami

  3. Piękne motyle 🙂 A nie szkoduj lata 😛 kolejne przyjdzie, i też będzie piękne 🙂

  4. I mnie jest szkoda lata – mogłoby trwać przez cały rok. Obie kartki piękne.

    • To prawda – lato est fajną porą roku i żal, ze odeszła, ale… za kilka miesięcy znowu będziemy moli cieszyć się jego urokami… takie jest życie 😉

Skomentuj

