Gratulacje z okazji narodzin

Zrobiłam kolejne karteczki – gratulacje z okazji narodzin. Wykorzystałam kwiatki własnej manufaktury. Ramki wycięte są dziurkaczami Martha Stewart PATP – Cherish (delikatna ramka) oraz Fantazja. Wykorzystałam także wykrojniki: Crafty Ann Flourish14,  Memory Box – Grape Vine 99002 winorośl, CottageCutz – Flower W/Cutouts 3.3″X2.8 4X4385 kwiaty, Leane Creatief Leabilities BABy – niemowlę, Marianne Design Collectable – Eline’s Baby
narodziny - gratulacje (1) narodziny - gratulacje

Posted on 17 września 2015, in kartki, narodziny,chrzest, roczek, papierowe kwiatki, scrapbooking, z okazji. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. o kurcze Danusiu ale one są słodkie ,bardzo mi się podobają i już je zapisałam ,a po co to sama wiesz hi hi 🙂

  2. Pierwsze słowa to ale one słodkie-cudne – z Renia mamy ten sam gust

  3. Reniu, Wiesiu – dziękuję za miłe słowa ❤ Gdy czyta się takie komentarze, aż chce się robić i pokazywać kolejne prace 🙂

  4. Urocze kartki dla uroczych bobasów.

Skomentuj

