Okrągła bożonarodzeniowa – odsłona druga

Zrobiłam jeszcze jedną okrągłą kartkę bożonarodzeniową. Wykonana jest w podobny sposób jak wczorajsza, czyli: na okrągły kartonik nakleiłam za pomocą folii spożywczej i żelazka serwetę z wzorkiem. To przykleiłam do ażurowej serwetki. Ozdobiłam poinsecją, gałązkami i listami wyciętymi z papieru czerpanego Namaste: żółtego i zielonego. Dodałam ramkę pomalowaną farbą strukturalną i tak oto powstała kolejna karteczka
BN 2015 (5)
Karteczkę zgłaszam do zabawy na blogu sklepu Namaste : Poszukiwany fan papieru czerpanego – wrzesień
fan lipiec-sierpień

Posted on 16 września 2015, in bożonarodzeniowe, kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, wyzwania. Bookmark the permalink. 10 komentarzy.

  1. kolejna piękna okrągła karteczka 🙂

  2. już czuję ten klimat,piękna

  3. Te szyszki :3 ja ostatnio oszalałam na punkcie szyszek, są słodkie, kapitalne :3 szyszunie!

  4. Powialo ciepłem Bożego narodzenia! Pozdrawiam DT Namaste

  5. Równie piękna jak poprzednia.

Skomentuj

