Bożonarodzeniowa na okrągło

Sezon karteczek bożonarodzeniowych u mnie w pełni. Tym razem powstała karteczka na bazie koła. Trochę się przy niej pobawiłam. Tło zrobiłam z papierowej serwetki, brzegi potraktowałam farbą strukturalną, całość ozdobiłam ażurową serwetką. Dodałam też poinsecję, kwiatki, gałązki i liście z papieru czerpanego: zielonego, białego  i czerwonego  ze sklepu Namaste. Kompozycja na karteczce, to praktycznie „kalka” tła.
BN 2015 (4)
Karteczkę zgłaszam na wyzwanie blogu Przyda się – Koło/okrąg
bon-crop
Poza tym na wyzwanie Dowolna praca scrapbookingowa” na blogu Scrap’n’Skill

baner scrap'n'skill #8 dowolna praca
oraz do zabawy na blogu sklepu Namaste : Poszukiwany fan papieru czerpanego – wrzesień
fan lipiec-sierpień
Muszę się też pochwalić – moja praca otrzymała wyróżnienie TOT3 na blogu sklepu Namaste w zabawie Poszukiwany fan papieru czerpanego lipiec-sierpień
1'

 

Posted on 15 września 2015, in bożonarodzeniowe, kartki, moje małe sukcesy, papierowe kwiatki, scrapbooking, wyzwania. Bookmark the permalink. 12 Komentarzy.

  1. oglądam i oglądam z każdej strony i już wiem na pewno ,że tej „odgapić „bym nie umiała ,tak więc podziwiam bez inspiracji hi hi 🙂

  2. Śliczna karteczka 🙂
    Danusiu serdecznie gratuluję wyróżnienia, bo w pełni zasłużone 🙂

  3. Piękna! U mnie tez ostatnio bożonarodzeniowo się robi. Ale przynajmniej zdążę ze wszystkimi kartkami. 🙂

    • Dziękuję ❤ Niestety jak ma się więcej kartek świątecznych do wykonania, to nie można trzymać się kurczowo kalendarza i trzeba zaczynać znacznie wcześniej, by ze wszystkim zdążyć

  4. Fajna 🙂 Dzięki za udział w s’n’s wyzwaniu 🙂

  5. Justyna Nykiel

    Widać że do świat pomału się zblizamy :-).
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Scrap’n’skill

  6. Gratuluję wyróżnienia. Okrągła kartka jest piękna.

Skomentuj

