Urodzinowa z klawiaturą

Wczoraj pisałam, że dotarły do mnie nowe wykrojniki. Pokazałam też, jak prezentuje się na kartkach pierwszy z nich. Dzisiaj kolej na drugie cacko: wykrojnik Memory Box – Piano border, na które od jakiegoś już czasu ostrzyłam sobie pazurki (to chyba pozostałość po moim muzycznym wykształceniu 😉 ). Dodałam do niego też pachnącą jeszcze nowością serwetkę wyciętą wykrojnikiem: Cheery Lynn – French Pastry Doily DL102 serwetka, napis: Rosy Owl – Dla Ciebie oraz kwiatki i listki, które wycięłam z pomocą wykrojników: Leane Creatief – Kwiat jabłoni, Cheery Lynn – Design kwiatek 3D-Daisy Strip,Memory Box: Botanical Stem (gałązka), Grape Vine (winorośl) oraz Grove Branch 98311 (gałązka). Roślinki wycięłam z papieru czerpanego Namaste: żółty zielony, białybarwiony mgiełką
c

Karteczkę zgłaszam na wyzwanie Dowolna praca scrapbookingowa” na blogu Scrap’n’Skill

baner scrap'n'skill #8 dowolna praca
oraz do zabawy na blogu sklepu Namaste : Poszukiwany fan papieru czerpanego – wrzesień
fan lipiec-sierpień

Posted on 13 września 2015, in kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 12 komentarzy.

  1. super kartka ,teraz klawiatury drukować nie musisz ,jak już kiedyś robiłaś ,kwiatuszki jak zwykle piękne ,całość cudownie skomponowana 🙂

  2. Super! A tej klawiatury nie widziałam, fajna jest 😀

  3. Reniu, Agaszku, Elu – jest mi niezmiernie miło, że przypadło Wam do gustu moje wykorzystanie klawiatury 🙂

  4. Intrygujący wykrojnik, praca ładna 🙂
    Dzięki że zgłosiłaś się do wyzwania s’n’s 😉

  5. Bardzo elegancko u Ciebie, kwiaty tworzysz piękne! Pozdrawiam DT Namaste

Skomentuj

