Pierwsze bożonarodzeniowe

Wśród scrapujących dziewczyn, spora część zaczęła już robić kartki bożonarodzeniowe. Zaczęłam i ja. Moje pierwsze karteczki postanowiłam zrobić z bombką shakerem. Wykorzystałam wykrojniki: Craft&yue – Holly leaves, Craft& tuo – Fir Twig CW013, Sizzix Bigz – Tattered Poinsettia 658261, Impression Obsession – Gałązka świerku, Die-Versions Sweet Petites Die – House and Trees, Leane Creatief – Ostrokrzew i jodła, Rosy Owl – Wesołych świąt, Sizzix Framelits KOŁA 8 szt Circles. Poinsecje zrobione są z papieru czerpanego białego, czerwonego, a gałązki z zielonego pochodzącego ze sklepu Namaste
BN 2015 (1) BN 2015
Pierwszą z karteczek – białą – zgłaszam na wyzwanie blogu Artimeno – „Biała praca + słowo”
ramka mała!!!

Drugą na wyzwanie Dowolna praca scrapbookingowa” na blogu Scrap’n’Skill

baner scrap'n'skill #8 dowolna praca
obie do zabawy na blogu sklepu Namaste : Poszukiwany fan papieru czerpanego – wrzesień
fan lipiec-sierpień

Posted on 11 Wrzesień 2015, in bożonarodzeniowe, kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, wyzwania. Bookmark the permalink. 18 komentarzy.

  1. cudne karteczki ,takich jeszcze nie robiłam i nawet w planie nie mam ,wolę zdecydowanie Twoje oglądać 🙂

  2. Cuuuuuuuuuuuuuuudo bardzo mi się podoba 😉 wow z klasą i taka elegancka 😉 pozdrawiam Aga

  3. Danusiu, cudne świąteczne karteczki! Widzę, że klimaty świąteczne zaczynają u Ciebie gościć bardzo szybko, jak u Reni 🙂

    • Miło mi Agaszku, że spodobały Ci się moje karteczki. No cóż… muszę już zacząć, bo mam ich sporo do zrobienia, pomimo iż i tak już ograniczyłam ich ilość (były czas, że robiłam ich ok. 100)

  4. goja DT/Artimeno

    Piękna biała kartka
    dziękuję za udział w wyzwaniu Arimeno

  5. Karolina_Wycina

    lubię kartki z shaker boxem 🙂 dziękuję za wspólną zabawę ze Scrap’n’Skill

  6. Bardzo ładna 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap’n’skill 🙂

  7. wersja biała jest urocza 🙂 dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno. DT Artimeno. Pozdrawiam i życzę powodzenia

  8. Piękne, w szczególności ta z czerwoną gwiazdą betlejemską 🙂

  9. Wrzesień to bardzo dobry moment na rozpoczęcie rękodzielniczych przygotowań do świąt. Obie kartki są piękne.

Skomentuj

