Geometrycznie i kwiatowo

Już od dawna chodziła mi po głowie kartka wykonana z kwadratowych ramek. Zainspirowana tą karteczką, stworzyłam taką
d
Kwiatki własn
e z papieru czerpanego (biały barwiony mgiełką). Ramki wycięte wykrojnikiem: Spellbinders – Fleur de Lis Squares-4szt. Napis to wykrojnik Rosy Owl – pasek Dla Ciebie

Posted on 4 Wrzesień 2015, in kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, z okazji. Bookmark the permalink. 11 komentarzy.

  1. cudna do inspiracji ,ale tej którą Ty się inspirowałaś nie mogę otworzyć ,więc nie mam porównania 🙂

  2. ta z inspiracji też jest ładna 🙂

  3. Reniu, Renatko, Danusiu – dziękuję za miłe słowa ❤ – miło mi, że karteczka Wam się spodobała 🙂

  4. Ta, którą się inspirowałaś ładna, ale Twoja znów bardziej mi się podoba i to nie tylko z powodu „jedynie słusznego” koloru 🙂

  5. Bardzo ciekawy pomysł 🙂

  6. Jak zwykle Twoja wersja jest lepsza od inspiracji.

Skomentuj

