Na różowo

Przedstawiam Wam różową karteczką (ciągle „oswajam” ten kolor). Robiąc ją, zainspirowałam się tą karteczką Klaudii Kszp. Do przyozdobienia wykorzystałam własnoręcznie wykonane kwiatki z białego papieru czerpanego, barwionego mgiełką. Baza jest ręcznie przeszyta i ma postarzone brzegi. Poza tym użyłam scrapków wyciętych wykrojnikami: Impression Obsession- mini motylki, Memory Box: Botanical Stem (gałązka) i  Grape Vine (winorośl), Rosy Owl – pasek Moc życzeń,  Crafty Ann: Brick Lattice i Flourish14
różowa z murkiem
Kartkę zgłaszam na wyzwanie ” R jak różowy” na blogu Kartkowe ABC
wyzwanie (3)

oraz na wyzwanie  „Dowolna praca scrapbookingowa”

baner scrap'n'skill #8 dowolna praca

Posted on 2 września 2015, in kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 21 komentarzy.

  1. jak dla mnie to SUPER ,bardzo mi się ,muszę się jeszcze zaopatrzyć w te malutkie motylki ,bo fajnie się prezentują 🙂

    • Kto wie Reniu, czy w moich zasobach nie mam jeszcze jakiegoś wykrojnika, który by Ci się spodobał – może to zmotywuje Cię do odwiedzenia mnie w domu 😉

  2. oczywiście chodzi o to ,że bardzo mi się podoba 🙂

  3. Świetnie Ci idzie Danusiu to „oswajanie”. Karteczka bardo mi się podoba (nawet bardziej niż oryginał).
    Życzę powodzenia w wyzwaniu 🙂

  4. Dziękuję Ci Elu za tak miłe słowa ❤

  5. bardzo przyjemna karteczka 🙂 dziękuję za udział w wyzwaniu S’n’S 🙂

  6. Jest piękna 🙂
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC 🙂

  7. Malowany Imbryczek

    Piękna praca, bardzo ciekawa kompozycja 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC.

  8. Pięknie Ci wychodzi oswajanie różu.

  9. Świetna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC.

  10. Bardzo fajnie wykorzystałaś motyw murku. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrap’n’Skill!

  11. Justyna Nykiel

    Świetne tło 🙂

Skomentuj

