Energetyczna na poprawę nastroju

Musiałam,po prostu musiałam zrobić sobie karteczkę na poprawę nastroju. Zrobiona w energetycznym, pomarańczowym kolorze poprawiła mi nastrój. Zainspirowałam się tą karteczką

Kwiatki podarowała mi Marylka z Weekendowych Robótek – dziekuję Marylko ❤
Wykorzystałam wykrojniki: SPELLBINDERS  – Radiant Rectangles,Impression Obsession- mini motylki, Memory Box – Botanical Stem 99088 gałązka, Rosy Owl – pasek Dla Ciebie,  Crafty Ann- Brick Lattice
A karteczka prezentuje się tak

pomarańczowa
Karteczkę zgłaszam do wyzwania „P jak pomarańczowy”
wyzwanie p

Posted on 31 sierpnia 2015, in kartki, scrapbooking, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 6 komentarzy.

  1. ale superowa ta energetyczna fajnie ,że zrobienie jej nastrój poprawiło i fajny ten murek 🙂

    • Nie tylko humor mi się poprawił, ale też dostałam power do pracy, którą musiałam zrobić, a na sama myśl o niej – odrzucało mnie. Na szczęście jest już wszystko OK 🙂

  2. Od samego patrzenia na tę kartkę ma się więcej energii, powodzenia w wyzwaniu.

  3. Bardzo ładna 🙂
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC 🙂

Skomentuj

