Moje pierwsze peonie

Uwielbiam robić kwiatki z papieru. Najczęściej robię je z papieru czerpanego. Tym razem postanowiłam zrobić kilka peonii. A tak prezentują się na najnowszej karteczce w towarzystwie innych moich kwiatów: róży i stokrotek.
roża stokrotki, peonie
Do wykonania karteczki użyłam wykrojników: Rosy Owl – Dla Ciebie, Cheery Lynn Design: Large Sunflower Doilykwiatek 3D-Daisy Strip, SPELLBINDERS – Borderabilities Card Creator – A2 Scalloped Borders One oraz Spellbinders – Rose Creations, Memory Box: Grape Vine 99002 winorośl i Botanical Stem 99088 gałązka, Crafty Ann Flourish14,  Wykorzystałam papier ze sklepu Namaste: biały, zielony i
czerwony tłoczony. Karteczkę zgłaszam do zabawy Namaste: Poszukiwany fan papieru czerpanego
fan lipiec-sierpień

Posted on 21 Sierpień 2015, in kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 4 komentarzy.

  1. bardzo ładna kartka z ciekawym deseniem i fajny pomysł z tym ozdobionym borderem – muszę się po wzorować ,bo dawno tego nie robiłam 🙂

  2. Reniu, miło mi, że się podoba, a deseń pochodzi z jakiegoś bloczku z papierem scrapowym.

  3. Masz talent do robienia kwiatów, peonie są piękne.

Skomentuj

