Urodzinowa w różu

Kolejna karteczka urodzinowa. Tym razem w różu. Ozdobą są moje kwiatki wykonane z papieru czerpanego białego barwionego bordową mgiełką i zielonego ze sklepu Namaste. Do wykonania karteczki użyłam wykrojników: Memory Box: Grape Vine 99002 (winorośl),  Lovely Aster, Isabella Butterfly, Pippi Butterfly, Cheery Lynnkwiatek 3D-Daisy Strip, Crafty Ann Flourish14, Spellbinders –Rose Creations, Tattered Lace – LOVE TAPESTRY, Rosy Owl – Sto lat.
urodzinowa w różu

Karteczkę zgłaszam do:
Poszukiwania Fana Papieru Czerpanego na miesiąc
lipiec-sierpień na blogu sklepu Namaste
fan lipiec-sierpień

Posted on 16 sierpnia 2015, in papierowe kwiatki, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 8 Komentarzy.

  1. śliczna kartka ,zresztą Twoje wszystkie takie są ,kwiatki super ,no i ramka rewelacja 🙂

  2. Śliczna karteczka, a kwiatki jak zwykle mistrzostwo świata 🙂
    Pozdrawiam serdecznie.

  3. Kolejna cudowna karteczka!!!!Dziękujemy za wspólną zabawę z Namaste:)Pozdrawiam:)

  4. Reniu, Elu – miło mi, że spodobała się Wam ta karteczka i moje kwiatki 🙂

  5. Że też mi do głowy nie przychodzą takie śliczne pomysły. Powodzenia w wyzwaniu.

Skomentuj

