Papierowa walizka i podziękowanie

Po raz kolejny miałam przyjemność wyjechać na urlop z biurem podróży Bavaria Tours Polska i kolejny raz jestem bardzo zadowolona z wyjazdu. Z całą pewnością spora w tym zasługa pilotki, z którą podróżowałam już po raz drugi. Zrobiłam dla niej mały prezent w formie walizki i kartki. Wzór walizki wzięłam stąd i stąd. Karteczkę przyozdobiłam mixem moich i sklepowych kwiatków. Na walizce są mapy z zaznaczonymi trasami podróży – robiąc pracę, wspominałam wspaniałe spędzony urlop. Myślę, że i nasza pilotka, dzięki walizeczce, równie miło będzie wspominała spędzony z nami czas 🙂
pudełko walizka i kartkapudełko walizka i kartka (1)pudełko walizka i kartka (2)pudełko walizka i kartka (3)

Pracę zgłaszam na wyzwania:
AltairArt – Wakacyjne wspomnienia
Pomorze Craftuje – Zainspiruj się! #13 – Podróż

Posted on 11 sierpnia 2015, in kartki, papierowe kwiatki, pudełka różne, scrapbooking, wyzwania. Bookmark the permalink. 10 komentarzy.

  1. Super Kartka!
    Pilotka na pewno była zaskoczona 🙂

  2. I pomyśleć, że miałam być pilotem wycieczek, nawet szkołę stosowną skończyłam. Może wtedy i ja bym się na taką fajną walizkę załapała?

  3. super prezent 🙂

  4. Piękna walizeczka,z pewnością pilotka się ucieszy i będzie miała co wspominać 🙂

  5. Annettko, Reniu, Marylko – miło mi, że spodobał się Wam ten pomysł 🙂

  6. 🙂 Jak nie kapelusik to walizka 🙂 głowa Ci eksploduje od pomysłów 🙂 i tak pięknych.

  7. Śliczna! Miło, że mój kurs zainspirował Cię do stworzenia takiej wspaniałej pamiątki 🙂 A kartka jest bajeczna!

Skomentuj

