Chwalę się

Wróciłam z wymarzonego urlopu!!! Muszę się pochwalić, że podczas mojej nieobecności jedna z moich prac została wyróżniona przez zespół Namaste. Jestem mile zaskoczona tym wyróżnieniem, tym bardziej, że do tej pory nie otrzymałam takiego.
top3

Posted on 9 Sierpień 2015, in wyzwania. Bookmark the permalink. 9 komentarzy.

  1. Witam wędrowniczkę i gratuluję wyróżnienia 🙂

  2. no gratulacje,ale mnie to jakoś nie dziwi 🙂

  3. Danusiu, już widziałam kilka dni temu wyróznienie, szczerze gratuluję, bo w pełni zasłużyłaś 😉

  4. Gratuluję wyróżnienia, jest w pełni zasłużone.

  5. Witam urlopowiczkę i serdecznie gratuluję wyróżnienia – czemu mnie ono nie dziwi??
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  6. Moniko, Renatko, Annettko, Elu – miło mi, że cieszycie się wraz ze mną i że podobają się Wam moje prace 🙂

  7. 🙂 Jedna 🙂 ja bym wszystkie Twoje prace wyróżniła! Są one wyjątkowe i niepowtarzalne!

Skomentuj

