Męska – urodzinowa

Przez kilka dni byłam pozbawiona Internetu 😦 Ten czas postanowiłam wykorzystać na pakowanie walizki na wyjazd. Ale nie samym wyjazdem żyje człowiek, więc powstała też karteczka na urodziny mojego męża. Inspirację znalazłam tutajJa wykorzystałam wykrojniki: Leane Creatief – lea’bilities narzędzia [9593] i Rosy Owl – Moc życzeń
ubranie robocze

Posted on 29 lipca 2015, in kartki, męskie, scrapbooking, urodzinowe. Bookmark the permalink. 10 Komentarzy.

  1. ha ha ,ale fajną karteczkę mąż dostanie – super 🙂

  2. Danusiu czy masz coś do remontowania w domu, że tyle narzędzi przygotowałaś mężowi, żeby miał pod ręką??
    Świetna karteczka 🙂
    Pozdrawiam serdecznie.

  3. Sliczna!!!! Napewno sie spodoba 🙂

  4. Bardzo fajna i bardzo męska kartka.

  5. Takie karteczki się fajnie robi 🙂 na internecie jest super instrukcja 🙂 jak je zrobić, robiłam takie na dzień ojca z dzieciami w przedszkolu 🙂 i są super efektowne.

Skomentuj

