Scrapbookingowe okładki

Skończyłam przygotowania prezentu dla osoby blisko związanej z naszą rodziną. Chciałam, by był w jej ulubionym kolorze. W związku z tym, że jednym z elementów są książki, postanowiłam sprawić im okładki. Wyszło tak:
okładki

Posted on 27 lipca 2015, in scrapbooking. Bookmark the permalink. 8 Komentarzy.

  1. bardzo fajny pomysł ,nawet by mi na myśl nie przyszło ,by taką okładkę stworzyć – super 🙂

    • Cieszę się Reniu, że spodobały Ci się moje okładki. Muszę się pochwalić, że osoba, dla której zostały one wykonane, z resztą jak album oraz zakładki, była zachwycona. Widok miny i zachwyt (ten w oczach jak i wypowiadany słowami) watr był pracy, jaką włożyłam w powstanie tego prezentu 🙂

  2. rewelacyjne

  3. Biel i niebieskości – to lubię.

Skomentuj

