Pudełko na świeczki-podgrzewacze

W sobotę miałam okazję spotkać się „na żywo” z Marylką z „Weekendowych Robótek„. Jak zawsze takie spotkania przebiegają w niezwykle miłej atmosferze, a Marylka jest mistrzynią w przyjmowaniu gości (wraz ze mną na spotkanie pojechał także mój mąż) – dość powiedzieć, że do tej pory nikt mnie tak po królewsku nie ugościł i nikt tak się jeszcze nie cieszył z mojej wizyty.
Oczywiście nie mogło zabraknąć prezentów. Wśród kilku drobiazgów, które przygotowałam dla mojej gospodyni, znalazło się to małe pudełko na świeczki/podgrzewacze
pudełko na podrzewacze pudełko na podrzewacze (1)
pudełko na podrzewacze (2)'

Marylko jeszcze raz Tobie i Twojemu mężowi dziękujemy za miło spędzony czas i wszystkie wspaniałości, którymi nas obdarowałaś ❤ ❤ ❤

Posted on 21 Lipiec 2015, in pudełka różne, scrapbooking, z okazji. Bookmark the permalink. 6 komentarzy.

  1. fajowa pamiątka 🙂

  2. Danusiu bardzo dziękuję za odwiedziny i cudowności 🙂
    Myślę że to nie było nasze jedyne spotkanie 🙂

  3. Piękne pudełko z pięknym cytatem.

Skomentuj

