Wyzwaniowo

Ostatnio mało robiłam prac na wyzwania i nie miałam czasu śledzić „oferty”. Postanowiłam jednak coś w tej mierze zmienić i zrobiłam 2 karteczki. W pierwszej – patchworkowej, użyłam m.in. : tiulu, elementów przypominających deski, różowych róż, i motyla. Dodam jeszcze, iż kwiatki wykonały moje łapki, kwadraciki na brzegach pomalowane są pastą strukturalną. Do jej stworzenia użyłam wykrojników: Memory Box – Botanical Stem 99088 gałązka, Spellbinders – Rose Creations,  Memory Box – Isabella Butterfly i Pippi Butterfly, Memory Box – Grove Branch 98311 gałązka, Cheery Lynn 3D-Daisy Strip

z tiulemz tiulem (1)z tiulem (2)z tiulem (3)

Kartę tę zgłaszam na następujące wyzwania:
Art-Piaskownica, wyzwanie Przyda się – Tiul
tiul2
 Tu trzeba było w pracy wykorzystać tiul
______________________________________
Craftowy Ogródek  – wyzwanie: MOODBOARD + motyw desek 
baner+wyzwania+CO+-+5.07+Moodboard+i+deski
W tym przypadku należało użyć motywu desek i elementu z poniższej tablicy. Wybrałam różowe róże
MOODBOARD+CO+%234+Bee+Scrap
______________________________________

Studio75 wyzwanie 7 z Motylem
z motylem
W tym wyzwaniu, jak wskazuje nazwa, trzeba było użyć motywu motyla

_________________________________________
Karteczkę zgłaszam też do zabawy organizowanej na blogu sklepu Namaste: „Poszukiwanyy FAN papieru czerpanego”. W związku z tym, że uwielbiam robić kwiatki z papieru czerpanego, chętnie wezmę udział w zabawie
fan lipiec-sierpień
______________________________________
Druga z kartek wykonana jest na 25 rocznicę ślubu. Wykorzystałam tutaj stempel Creative Expressions – Florentine Backgr, tekturkowe scrapki, białe pręciki, kwiatki z mojej manufaktury i wykrojnik CottageCutz – Harvest Fall Corner. Kwiatki wykonałam z białego papieru czerpanego ze sklepu Namaste, a narożniki z zielonego papieru czerpanego z tegoż sklepu
25 rocznica ślubu
Kartkę zgłaszam na ślubne wyzwanie Blogu Sklepu Namaste
wyzwanie nameste slubne
__________________________________________
oraz wyzwanie blogu Digi-Scrap pl.
ramka-wyzwanie

 

Posted on 19 Lipiec 2015, in jubileusze, kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 22 komentarzy.

  1. kartki piękne ,życzę powodzenia w wyzwaniach 🙂

  2. Piękne kartki – w pierwszej oczarowały mnie kwiatki.
    Życzę powodzenia w wyzwaniach :))

  3. Piękne karteczki Danusiu

  4. Obie piękne, powodzenia w wyzwaniach.

  5. Fantastyczna 🙂
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na Digi Scrap:)

  6. Mama Sokole Oko

    Wspaniała praca.
    Dziękuję w imieniu całej załogi za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  7. Cieszę się, że mogę wziąć udział w Waszej zabawie 🙂

  8. Urocza 🙂 Dziękuje za udział w wyzwaniu Digi-Scrap 🙂

  9. Piękna praca. I nadaje się na różne okazje 🙂

  10. Śliczna, delikatna praca 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studio75! Pozdrawiam 🙂

  11. śliczna kartka, dziękujemy za udział w wyzwaniu studio75

  12. So beautiful!! Wonderful card! I really love it! Thank you for playing with us at Studio75 Challenge this month!

Skomentuj

