Album w kolorze blue – cz. 9 – podsumowanie

Dzisiaj chciałam podsumować mój album. Do pokazania zostało kilka stron:
strony 19 i 20 albumu przyozdobione są tekturowymi ramkami. Narożniki wycięte są wykrojnikami: Leane Creatief – Narożniki Corner Flowers

album blue (26)album blue (27) album blue (28)
Strony 21 i 22, które przyozdobiłam scrapkami wyciętymi wykrojnikami: Marianne Design – Collectables + stemple Pióro i atrament,  Memory box – Pippi Butterfly, Memory Box – Grape Vine 99002 winorośl, Memory Box – Petal Party, Die-namics – Telefon, Joy!Crafts – Stary pergamin
album blue (29)album blue (30)album blue (31)
Strony 23 – 24 – tło wykonane jest z papieru czerpanego. Cytaty umieściłam w tekturkowych ramkach. Wykorzystałam też do przyozdobienia scrapki wyciete wykrojnikami: : Spellbinders – Fleur de Lis Squares i Joy! Crafts – Set 3 pieces frame 1201-0054 zestaw ramek
album blue (32) album blue (33) album blue (34)
Strony 25 i 26. Przyozdobiłam je ramkami wyciętymi wykrojnikami: Nellie’s Choice – Heart, Marianne Design – Petra’s Birds LR0351 ramka i ozdobnik z ptaszkami
album blue (35)album blue (36) album blue (37)
To już koniec mojego albumu.
Dla tych, którzy dopiero dzisiaj tu zerknęli, kilka wcześniejszych zdjęć (nauczyłam się łączyć kilka fotek w jedną 🙂 )
page1page2

Posted on 19 lipca 2015, in albumy, scrapbooking. Bookmark the permalink. 9 komentarzy.

  1. podejrzewam,że dla znajomej to będzie najcenniejszy prezent,włożyłaś w niego tyle pracy i serca,że aż ciężko to ogarnąć.Jesteś niesamowita

  2. Cały jest cudowny – włożyłaś w niego wiele serca i jeszcze więcej pracy. Z pewnością będzie wspaniałą pamiątką.
    A przy okazji: str.20 chyba także o nas 🙂
    Pozdrawiam upalnie 🙂

    • Cieszę się Elu, że Ci się podoba 🙂 Przyznaję, ze 20 pasuje do nas jak ulał. Mam nadzieję, że uda na się spotkać podczas wakacji – czekam na propozycje 😉

  3. wspaniale się prezentuje

  4. a ja dzisiaj na końcu ha ha ,chyba pierwszy raz 🙂 cały album wyszedł rewelacyjnie 🙂

  5. O, jakie przyśpieszenie 🙂 Piękne „Pocieszanki” w pięknej oprawie. Całość prezentuje się imponująco.

Skomentuj

