Album w kolorze blue – cz.2

Kolej na strony 5 i 6 mojego albumu. Do ich przyozdobienia wykorzystałam wykrojniki: Leane Creatief – Narozniki Corner Flowers, Spellbinders – Nestabilities – Decorative Elements, Spellbinders Labels Twenty

 
album blue (5)album blue (6)album blue (7)

Posted on 11 lipca 2015, in albumy, scrapbooking, z okazji. Bookmark the permalink. 5 komentarzy.

  1. przesłanie super ,kolorystyka fantastyczna ,narożniki fajnie pasują ,całość rewelacja 🙂 i co ja będę pisała na kolejnych stronach ? 🙂

  2. Renia już wszystko pochwaliła więc ja tylko dodam, że baaardzo mi się podoba 🙂

  3. Reniu, Elu – jak to miło, że Wam się spodobały kolejne strony mojego albumu 🙂

  4. Błękit i biel – to lubię.

Skomentuj

