Album w kolorze blue

Dosyć dawno nie pokazywałam moich prac. Nie znaczy to, że próżnowałam. Czas ostatnio zajmował mi nowy projekt – postanowiłam zrobić swój pierwszy album. Problem polegał na tym, że nie mam bindownicy, więc musiałam sobie poradzić w inny sposób. Zrobiłam album wg tego kursu. Mój album  złożony jest 26 stron. Wykonałam go dla osób, która jest zaprzyjaźniona z moja rodziną. Tak się złożyło, że za niedługo przeprowadza się dosyć daleko i nie będziemy mogli się już widywać tak często jak do tej pory. Do jego wykonania użyłam kwadratowych baz do albumów o wymiarze 15 cm x 15 cm, różny papierów w kolorze niebieskim, którymi obklejałam bazy, tekturkowych scrapków oraz tych, które sama wycinałam. Okładkę okleiłam tapetą. W związku z tym, że zrobiłam sporo zdjęć, postanowiłam „dawkować” Wam ich oglądanie. Poza stroną 1 i 2, których ze względu na to, iż  są bardzo osobiste nie będę publikować, przez kolejne dni będę pokazywała po 3 zdjęcia sąsiadujących ze sobą stron. Mam nadzieję, że przyjmiecie mój album z życzliwością, biorąc pod uwagę, że to mój albumowy debiut.
A tak wygląda album z zewnątrz
album blue album blue (1)

A tak strona 3 i 4

album blue (2)album blue (3)album blue (4)

Stokrotki pochodzą z mojej manufaktury. Do przyozdobienia tych stron, poza tekturowymi scrapkami użyłam wykrojników: Memory box – Isabella Butterfly i Pippi Butterfly, DC0317 Flourish Borders, Memory Box  – Riviera Corner,  Whimsical Flourish i Macarena Corner.
Zapraszam jutro na zdjęcia stron 5 i 6

Posted on 10 lipca 2015, in albumy, scrapbooking, z okazji. Bookmark the permalink. 6 komentarzy.

  1. szok – jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego albumu .Obdarowany będzie prze – szczęśliwy 🙂

  2. Danusiu już jest przecudnie – czekam na ciąg dalszy 🙂

  3. Świetny pomysł na podarunek. Wykonanie jak zwykle rewelacyjne.

  4. Reni, Elu, Kasiu – dziękuję Wam za tak przychylne przyjęcie mojego albumowego debiutu ❤

Skomentuj

