Tak sobie koperta

Potrzebowałam koperty o niestandardowym rozmiarze, byłam więc zmuszona zrobić ją sama. Wykorzystałam do tego tablicę do robienia kopert –WeR 71277-0 ENVELOPE PUNCH BOARD i tak powstał koperta, w której zmieścił się prezent. Przyozdobiłam ją na niebiesko (kwiatki z mojej manufaktury), bo osoba, dla której ją zrobiłam lubi ten kolor. Atak prezentuje się z przodu i tyłu
Lucy 52Lucy 52 (1)

Posted on 30 czerwca 2015, in papierowe kwiatki, scrapbooking, urodzinowe, z okazji. Bookmark the permalink. 5 komentarzy.

  1. superowa ta tablica ,a koperta ? cudowna ,z piękną serwetką i cudownymi kwiatkami 🙂

  2. Bardzo ładna Wyszła Tobie koperta. Pięknie ją Danusiu ozdobiłaś.

  3. Jak to mówią – potrzeba jest matką wynalazku – koperta piękna.

  4. Pomysłowo i pięknie, jak to u Ciebie!

  5. Reniu, Basiu, Annettko, Kasiu – cieszę się bardzo, że koperta spodobała się Wam 🙂

Skomentuj

