„Matematyczna” ramka – cz.4

Po raz czwarty przedstawiam ramkę wykonaną haftem matematycznym, którą przyozdobiłam kwiatkami z mojej manufaktury. Tym razem wykorzystałam ten wzór
matematyczne ramki 2015 (3)

Posted on 23 Czerwiec 2015, in haft matematyczny, kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, urodzinowe, z okazji. Bookmark the permalink. 5 komentarzy.

  1. jak tylko włączam lapka ,to od razu sprawdzam co Danfi cudownego pokazała i oczywiście jeszcze nigdy się nie zawiodłam – wszystkie prace łącznie z Tą są piękne i bardzo często są dla mnie inspiracją 🙂

  2. zgadzam się w zupełności

  3. Reniu, Elu dziękuję za miłe słowa ❤

  4. I ja zgadzam się z gruzinową, bez dwóch zdań.

Skomentuj

