„Matematyczne” ramki – cz. 1

Podczas ostatniego pobytu w szpitalu, na rehabilitacji, udało mi się wyszyć haftem matematycznym kilka ramek. Pierwszą z nich mogliście zobaczyć tutaj. Pozostało jeszcze 6, które będę Wam pokazywała przez kolejne dni. Mam nadzieję, że dotrwacie do końca, i że się spodoba się Wam sposób w jaki je „zagospodarowałam”. Do przyozdobienia karteczek wykorzystałam kwiatki z mojej manufaktury, które pokazałam Wam ostatnio.
A teraz czas już na pierwszą z ramek
. Wzór pochodzi stąd
matematyczne ramki 2015 (5)

Posted on 20 czerwca 2015, in haft matematyczny, kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, z okazji. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. dotrwamy kochana o to nie musisz się martwić ,bo jak tu nie oglądać takich cudowności 🙂

  2. kombinujesz i zawsze wychodzi ci cos pięknego

  3. Śliczna jest – jak zwykle u Ciebie, Danusiu 🙂
    Z niecierpliwością czekam na kolejne.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  4. Dziękuję Ci, Elu za miłe słowa ❤

  5. Tej strony z wzorami to ja nie znam, trzeba będzie przyjrzeć się jej bliżej. Połączenie technik jak zawsze bardzo udane.

Skomentuj

