Marianne Design – narożnik LR0200 – odsłona druga

Witam w sobotni poranek. Zgodnie z zapowiedzią przedstawiam drugą karteczkę, w której wykorzystałam wykrojnik Marianne Design – narożnik LR0200. Tym razem karteczka jest w moich ulubionym zestawie kolorystycznym: bordo-ecru. Do przyozdobienia karteczki wykorzystałam kwiatek własnej produkcji wykonany wykrojnikiem Spellbinders – Daisy Flower Topper. Poza tym użyłam jeszcze wykrojników: Die-Namics Dies – serwetka zaplatana (Dizzy Doily) i Leane Creatief – Narożniki Corner Flowers

z Marianne Design - ażurowy narożnik [LR0200] (2)

Posted on 13 czerwca 2015, in kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, urodzinowe, z okazji. Bookmark the permalink. 14 komentarzy.

  1. i cóż można napisać ? kartka cudna 🙂
    serwetka zaplatana super ,takiej nie mam 🙂

  2. do pozazdroszczenia

  3. Przepiekna karteczka! Świetnie wygląda to tło z „serwetek” ażurowych 🙂

  4. W pierwszej chwili myślałam, że to zakładka. Piękna jest. I te kolory…

  5. uwielbiam jak wykorzystujesz te narozne wykrojniki MD 🙂

Skomentuj

