Znowu bikini

Syn poprosił mnie o zrobienie kartki urodzinowej na 18 urodziny kolegi – wybór padł na bikini. Zrobiłam taką wersję
bikini na 18 bikini na 18 (1)

Koronka to dziurkacz brzegowy Dalprint pluskoronka. Złote ozdoby, to stickersy. A czerwony papier został wytłoczony folderem do embossingu

Posted on 5 czerwca 2015, in kartki, scrapbooking, urodzinowe. Bookmark the permalink. 10 komentarzy.

  1. R*E*W*E*L*A*C*J*A* 🙂

  2. Świetna – trochę podobna do tej, którą robiłam na 18-tkę Marcina 🙂
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

    • Dzięki Elu ❤ To już moje kolejne bikini, więc postanowiłam wrócić do "korzeni", czyli pierwszego, które zrobiłam kilka lat temu dla męża 😉

  3. I znów zachwycająca kartka i perfekcyjne wykonanie.

  4. Bardzo gustowne bikini w moim ulubionym kolorze.

  5. Bikini extra

  6. wspaniała bielizna……..

  7. Annettko, Wiesiu, Elu – miło mi, że i Wam spodobała się ta karteczka ❤

Skomentuj

