Ślubne

Sporo ślubów szykuje się wśród moich znajomych, dlatego postanowiłam już teraz zrobić kilka karteczek. Jestem wielką fanką twórczości marbelli. Jej prace nie raz inspirowały mnie. Podobnie było teraz. Jeżeli jeszcze nie znacie jej prac, to koniecznie musicie odwiedzić jej bloga. A to moje karteczki. Kwiatki jak to ostatnio bywa pochodzą z mojej manufaktury 🙂

ślubne liftyślubne lifty (2)  ślubne lifty (1)

Posted on 1 czerwca 2015, in kartki, papierowe kwiatki, scrapbooking, z okazji, ślub, rocznica ślubu. Bookmark the permalink. 6 komentarzy.

  1. obie kartki piękne i do tego jeszcze te astry ,ach szkoda …:)

  2. układ kwiatów i same kwiaty po prostu rewelacja

  3. CUDNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))

  4. Reniu, Wiesiu, Haniu – cieszę się ogromnie, że te karteczki tak bardzo się Wam spodobały 🙂

  5. Kartki eleganckie, a kwiaty piękne.

Skomentuj

