I znów zakwitły jabłonie

Wiosna w koło. Kwitną kwiatki, nie tylko na rabatka. U mnie również zakwitły… papierowe jabłonie. Może jeszcze nie są idealne, ale są moje. Wycięte za pomocą wykrojnika: Leane Creatief Kwiat jabłoni. Zrobiłam je posiłkując się kursem Gosi. Muszę jeszcze popracować nad kilkoma rzeczami, żeby być z nich zupełnie zadowoloną, ale póki co, pokazuję te pierwsze 🙂
gnieciuchy - V 2015 (1)

Posted on 18 Maj 2015, in papierowe kwiatki, scrapbooking. Bookmark the permalink. 9 komentarzy.

  1. Gosia wycina z papieru akwarelowego ,ja ze szkicownika ,a Ty pewnie z czerpanego -Twoje kwiatki są super ,a najważniejsze właśnie jest to ,że są Twoje 🙂

  2. p_Elunia@interia.pl

    jakie cudne

  3. Reniu, Elu – milo mi, że spodobały się Wam moje kwiatki 🙂

  4. Cudne robisz te kwiatki i cały czas mnie inspirujesz.
    Pozdrawiam cieplutko ❤

  5. Jedyne nad czym musisz popracować, to nad ilością kwiatków, które są przepiękne.

  6. Cudne kwiatuszki

Skomentuj

