Na przekór pogodzie

No i mamy piękne zimowe Święta. Na przekór bieli za oknem postanowiłam, w przerwie między świątecznymi posiłkami, zrobić kilka kwiatków. Tak powstały kolejne komplety goździków i róże. Róże w głównej zrobione są z „lidlowskiego” papieru. Robiąc je, skorzystałam z  tego kursu
goździki 1 różyczki - bukieciki różyczki - bukieciki (1)
różyczki - bukieciki (2) różyczki - bukieciki (3) różyczki - bukieciki (4)różyczki - bukieciki (5)różyczki - bukieciki (6)

Posted on 6 kwietnia 2015, in papierowe kwiatki, scrapbooking. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. Piękne róże!! Skradly moje serce 🙂

  2. Śliczne są. A u mnie wczoraj słońce piękne, dziś pół na pół z chmurami, śniegu brak, choć padał kilka dni temu.

  3. Cudowne, wyglądaja jak z ogrodu 🙂

  4. Cudne kwiatki Danusiu ,też miałam kiedyś ten papier ,ale Lidl daleko i nie po drodze ,a gazetek też już nie noszą 🙂

  5. Kobietki swoimi komentarzami lejecie miód na moje serducho. Aż chce się pokazywać kolejne prace 🙂

Skomentuj

