Goździki

Postanowiłam poświęcić trochę czasu na stworzenie kilku kwiatków. Zaczęłam od goździków. Kwiatki zrobione są z papieru czerpanego, część zafarbowałam tuszami. Skorzystałam z tego kursu
goździki

Posted on 2 kwietnia 2015, in scrapbooking. Bookmark the permalink. 10 Komentarzy.

  1. cudowne i już do kursiku zaglądam ,może mi się tez uda takie piękne zrobić 🙂

  2. Piękne kwiatuszki . Luknę na kursik , którego link podałaś , może będzie łatwa instrukcja to i ja załapę jak je zrobic

  3. Cieszę się, że moje goździki spodobały się Wam. Zachęcam do skorzystania z kursu na nie, bo nie jest trudny, a nawet jeżeli nie mamy wykrojników czy dziurkaczy, to można skorzystać z dołączonych na stronie szablonów 🙂

  4. Goździki jak żywe! Dzięki z link do kursu!

  5. Super!! Dzięki za inspirację 🙂 Twoje wyszły rewelacyjnie!!!

  6. Pani jest kwiatową wróżką.
    Dużo słońca, Kuba.

Skomentuj

